Onze villa in Zeist

De Vrije Hogeschool is gevestigd in een prachtig 18e eeuws landhuis aan de 2e Dorpsstraat in Zeist.

De naam van de villa, Beek en Royen, is afkomstig van de namen van de eerste bewoners, het echtpaar Hendrik Verbeek en Clara Justine van Royen. Hendrik was destijds burgemeester van Utrecht. De villa ligt direct aan de straat en kijkt uit op het huidige park ‘Hoog Beek en Royen’. Op de begane grond vind je de receptie, keuken, eetzaal en een lokaal. Op de eerste verdieping zitten de docentenkamer, onze bibliotheek en meerder lokalen. Op de derde verdieping zit een grote, hoge zolder met prachtige lichtinval, waar veel kunstvakken worden gegeven.

Tijdens de infoavonden of tijdens je kennismakingsgesprek leiden we je graag rond.

Bekijk hieronder de foto’s om een impressie te krijgen van het gebouw.

Gebouw Vrije Hogeschool