INFORMATIEAVOND

• Vrije Hogeschool 56 2e Dorpsstraat Zeist, UT, 3701 AB Netherlands (kaart)

HOE KIES IK

Ken je het gevoel dat je altijd druk bent? Dat je hoofd al even bezet is als je agenda en je ergens bent kwijtgeraakt wanneer en waarom je hiervoor koos?  Zoek je verrijking in je werk en sociale leven? Wens je een verandering in je loopbaan en wil je die wens onderzoeken? Of is er juist sprake van verandering in je leven en zoek je naar gronding in jezelf zodat je de volgende stap kunt zetten?

Je bent tussen de 30 en 55. Je ervaart succes in je carriere of het uitblijven daarvan. Je hebt een fijne relatie en goede vrienden of ervaart het verlangen daarnaar. Misschien lijkt eigenlijk alles in je leven goed geregeld en toch knaagt er iets.

Je vraagt je af: wat wil ik nu eigenlijk echt? Wat is nog vanzelfsprekend? Ben ik gelukkig? Ben ik nog op koers? Hoe kom ik (weer) in contact met mijn eigen levensbestemming? Hoe kan ik iets neerzetten vanuit mijn diepste creatiebron? Hoe zet ik dat in de wereld? Hoe maak ik de belangrijke dingen in het leven echt mee? Het Liberal Arts Life Coaching programma start 3 november. Tijdens de informatieavond Liberal Arts Life Coaching op woensdag 5 juli maak je kennis met docenten, proef je de sfeer van de Vrije Hogeschool en kom je erachter of het programma bij je past.  Je kunt je op deze informatieavond direct inschrijven voor het programma.

PROGRAMMA

19:00-19.30  Inloop en ontvangst met koffie en thee. We heten je van harte welkom!
19:30-20:15  Welkom en inleiding op het programma van Liberal Arts Life Coaching.
20:15-20:30  Ruimte om vragen te stellen aan docenten.
20:30-21:00  Afsluiting

Wil je je direct inschrijven voor het programma? Dat kan!

• Deelname aan deze infoavond is kosteloos. Je meld je aan via onderstaand formulier.

13 april

Dwarslopersfestival De Vrije Mens