Liberal Arts Life Coaching Agenda

jun.
5

INFORMATIEAVOND

Je bent tussen de 30 en 55. Je ervaart succes in je carriere of het uitblijven daarvan. Je hebt een fijne relatie en goede vrienden of ervaart het verlangen daarnaar. Misschien lijkt eigenlijk alles in je leven goed geregeld en toch knaagt er iets.

Je vraagt je af: wat wil ik nu eigenlijk echt? Wat is nog vanzelfsprekend? Ben ik gelukkig? Ben ik nog op koers?

START
okt.
11
naar 30 nov.

START

Je vraagt je al enige tijd af: wat wil ik nu eigenlijk echt? Wat is nog vanzelfsprekend? Ben ik gelukkig? Ben ik nog op koers? Hoe kom ik (weer) in contact met mijn eigen levensbestemming? Hoe kan ik iets neerzetten vanuit mijn diepste creatiebron? Hoe zet ik dat in de wereld?Hoe maak ik de belangrijke dingen in het leven echt mee?

Dwarslopersfestival De Vrije Mens
apr.
13

Dwarslopersfestival De Vrije Mens

Wat betekent ‘de vrije mens’ anno 2024?Wat betekenen deze ontwikkelingen op het gebied van technologie en klimaat voor de menselijke vrijheid? In het Dwarslopers Festival De Vrije Mens gaan wetenschappers, kunstenaars en (sociaal) ondernemers in op deze thematiek. De nadruk ligt dus op De Vrije Mens in relatie tot ontwikkelingen op het gebied van technologie en klimaatproblematiek.

Evenement bekijken →
DWARSLOPERS DIALOOG | 7 MIRIAM RASCH: HOE AUTONOOM ZIJN WE, WANNEER WE EEN DEEL VAN ONS LEVEN AAN TECHNOLOGIE 'UITBESTEDEN'?
mrt.
14

Samen met The Optimist en Cultuur- en Congrescentrum Antropia organiseren wij komend seizoen zeven Dwarslopers Dialogen. Donderdag 14 maart is dat Miriam Rasch. We onderzoeken deze avond samen, hoe autonoom we zijn, wanneer we een deel van ons leven aan Technologie 'uitbesteden'? De mens als voorspelbaar algoritme.

Dwarslopers Dialoog 5 | Ecologie en kunst
jan.
18

Dwarslopers Dialoog 5 | Ecologie en kunst

Samen met The Optimist en Cultuur- en Congrescentrum Antropia organiseren wij komend seizoen zeven Dwarslopers Dialogen. Dit jaar is het thema van de Dwarslopers Dialogen ‘De Vrije Mens’. Donderdag 18 januari 2024 is dat Imre Ploeg. Imre is muzikant en onderzoekt de relatie tussen kunst en ecologie. Ben je erbij? We zien je graag dan!

Dwarslopersdialoog 4
dec.
14

Dwarslopersdialoog 4

Donderdag 14 december gaan we in gesprek met Gert-Jan Mellink van Extinction Rebellion over Klimaatactivisme. Moderator is Merel Deelder, journalist en docent aardsysteem studies aan de Vrije Hogeschool. De Dwarslopersdialogen zijn een samenwerking van Antropia, The Optimist en De Vrije Hogeschool.