Ik ben Dorothé Bongaerts-Stubbé. Als coach, trainer en mentor heb ik veel ervaring in de ontwikkeling van jong en oud. Met behulp van een open blik, positieve energie en creatieve veerkracht help ik graag om jou op een duurzame wijze te helpen ontwikkelen. Ik heb mijn eigen methode ontwikkeld op basis van mijn werkervaring, en mijn opleidingen tot energetisch therapeut bij Marijke Schneider en tot Transactional Analysis Team Coach bij Sari van Poelje.

Ik ben gek op diversiteit. Dat zie je in mijn praktijk die strekt van coach sessies, energetische behandelingen tot trainingen voor kinderen, young professionals, maar ook start-ups en gevestigde corporates. Daarnaast combineer ik mijn praktijk graag met mijn leiderschapservaring als manager en mijn juridische achtergrond als kandidaat-notaris. Het werkt voor mij en ik kijk uit naar wat voor jou werkt!

• Ondernemer

• Investeerder in duurzame groei bij mensen, teams en start-ups

Werkzaam als:

• Kandidaat-notaris

• Trainer en coach voor:

• young professionals

• studenten

• kinderen en hun ouders

• teams bij startende bedrijven

Dorothé Bongaerts-Stubbé

Met behulp van een open blik, positieve energie en creatieve veerkracht help ik graag.

Hanneke Bergen

Yvonne van Putten