Een curriculum vitae, voor het oog zonder lijn, zo zou ik de mijne omschrijven. Wellicht mede om die reden dat in mij een blakerend vuurtje ontsteekt als jongeren op mijn pad komen die zoekend zijn in wat te doen en sterker nog in het hoe, met andere woorden, zoeken naar kwaliteit in hun talent. In de jaren dat ik opgroeide en in het milieu waarin, was werken een aspect waarbij geld verdienen het doel was. Wel leerde ik daarin mijn dienstbaarheid aan anderen en het levenlang leren. Het leven zelf is me vervolgens de weg gaan wijzen en doet dat immer nog.

OPLEIDING & VAKGEBIED

• Studentendecaan aan Breda University for applied sciences (BUas); voorheen NHTV internationale hogeschool Breda (binnen opleiding vrijetijdsmanagement)

• Diverse trainingen ‘gespreksvoering’ (in velerlei vormen)

• Opleiding aan De Voorde voor loopbaancoaching (volgens de 7 aspecten van de Latifa)

• Veel ervaring met studenten met een functiebeperking

• Begeleiding van studenten met persoonlijke omstandigheden als thuissituatie, mentale en fysieke problemen

• Scholing gevolgd in Antroposofie en de Kunst van de tegenwoordigheid.

• Actief in het lezen van Antroposofische literatuur, mediteren (het esoterische uur).

francine habraken vrije hogeschool

francine habraken

mentor

Leef het leven en wat erin leeft en laat worden wat worden wil.

Anton Backx

Jerke Mulder