Ik ben 38 en momenteel werkzaam als docent bij de Hogeschool Rotterdam waar ik onder andere Ethics of Tech doceer aan de Ad opleiding Internet of Things, als coach verbaonden ben aan de Ad opleiding Software Development en verbonden ben aan een voortraject voor statushouders die een technische opleiding willen doen. Daarnaast studeer ik Data and Digital Society, een onderdeel van de Master Filosofie in Tilburg. De VH is in mijn ervaring een van de weinige plekken waar je daadwerkelijk tot persoonlijke ontplooiing kan komen, en via dit mentorprogramma wil ik daar mijn steentje aan bijdragen.

Taal- en cultuurstudies, met als hoofdrichting genderstudies.

• Studieloopbaancoach

• Werkzaam als docent bij de Rotterdam Academy (onderdeel van de Hogeschool Rotterdam)

• Coördinator van een voortraject voor statushouders

• Tevens geef ik keuzevakken zoals omgaan met faalangst en plannen en organiseren.

Sander 't Sas vrije hogeschool

sander ‘t sas