Ik ben Tessa en ik woon in Brussel. Ik heb het Vrije Jaar gevolgd in 2009-2010. Daarna heb ik een bachelor in Midden- Oostenstudies gehaald in Leiden en sociale wetenschappen gestudeerd in Antwerpen, Brussel en Maastricht. Tijdens mijn studies heb ik reizen gemaakt naar Oost-Europa, Rusland, Koerdistan en de Kaukasus. Ik geloof in jezelf breed ontwikkelen en je interesses volgen; ik streef ernaar dat wat ik doe in balans is met wie ik ben en wie ik wil zijn. Naast mijn werk volg ik postgraduaten, ik speel viool, ik borduur en ik ben fan van Ajax.

Voor een uitgebreider profiel zie mijn alumnus-pagina op: www.vrijehogeschool.nl/persoon/tessa-groen

• Liberal Arts Tussenjaar, Vrije Hogeschool

• Vormingen bij deMens.nu tot humanistisch consulent

• Postgraduaat Wetenschapsonderwijs- en communicatie aan de KU Leuven