Mijn VH-avontuur begon in 2019, toen ik het Heroriëntatietrimester volgde na het afronden van mijn bachelor. Heerlijk vond ik het. De fijne, open, inspirerende sfeer, de diversiteit aan vakken en docenten, even alle tijd om me op mezelf en mijn ontwikkeling te focussen. En ook niet geheel onbelangrijk: het trimester gaf me richting en een studiekeuze om mee verder te gaan. Direct daarna begon ik met werken op de VH. Dat startte als zomerbaantje, maar sinds die tijd ben ik altijd in meer of mindere mate aan de school verbonden gebleven. Momenteel werk ik er als creatief producent van de Dwarslopers Dialogen en het Dwarslopers Festival, als medewerker marketing & onderwijsbureau, als coördinator van het Talentprogramma en als docent binnen het vak Ondernemen in Commissies in het Tussenjaar. Ontzettend leuk om de school vanuit zoveel kanten te ervaren en te ondersteunen. Naast mijn werk op de VH werk ik als freelancer in de culturele sector.

Bachelor Media en Cultuur, Universiteit Utrecht
Master International Dramaturgy, Universiteit van Amsterdam