Informatieavond Masterclass levenskunst

Informatieavond | Masterclass Levenskunst | 30 augustus

Met een spectaculair gestegen gezonde levensverwachting ontstaat er een derde levenshelft die onnoemelijk veel mogelijkheden en ruimte biedt. De Masterclass Levenskunst geeft handvatten om te onderzoeken hoe je deze fase vorm kunt geven. Heb jij een onderzoekende houding en bevind je je in de derde levenshelft? Dan is deze Masterclass misschien iets voor jou. Op 4 oktober 2023 gaan we weer van start. Tijdens de informatieavond Masterclass Levenskunst op woensdag 30 augustus maak je kennis met docenten, proef je de sfeer van de Vrije Hogeschool en kom je erachter of deze Masterclass iets voor je is. Je kunt je op deze informatieavond direct inschrijven voor het programma.

Lees meer over de Masterclass Levenskunst

Programma informatieavond

19:00-19.30  Inloop en ontvangst met koffie en thee. We heten je van harte welkom!

19:30-20:15  Welkom en inleiding op het programma van de Masterclass.

20:15-20:30  Ruimte om vragen te stellen aan docenten en oud studenten.

20:30-21.00  Afsluiting

Wil je je direct inschrijven voor het programma? Dat kan! Vraag hier het inschrijfformulier aan.

• Deelname aan deze infoavond is kosteloos, aanmelden (via onderstaand formulier) is verplicht. Ben je benieuwd naar een verhaal uit de Masterclass? Lees hier het verhaal van Annemiek

14 september

NIEUW! Dwarslopers dialogen – Asha Lalai over geluk en vrijheid