Terug naar alle evenementen

INFORMATIEAVOND

• Vrije Hogeschool 56 2e Dorpsstraat Zeist, UT, 3701 AB Netherlands (kaart)

TIJD VOOR ZINGEVING

Met een spectaculair gestegen gezonde levensverwachting ontstaat er een derde levensfase die onnoemelijk veel mogelijkheden en ruimte biedt. De Masterclass Levenskunst geeft handvatten om te onderzoeken hoe je deze fase vorm kunt geven. Heb jij een onderzoekende houding en bevind je je in de derde levenshelft? Dan is deze Masterclass iets voor jou.

Op 14 februari 2024 start de nieuwe Masterclass. Tijdens de informatieavond Masterclass Levenskunst op maandag 8 januari maak je kennis met docenten, proef je de sfeer van de Vrije Hogeschool en kom je erachter of deze Masterclass iets voor je is. Je kunt je op deze informatieavond direct inschrijven voor het programma.De Masterclass Levenskunst is voor de derde levensfase.

PROGRAMMA

19:00-19.30  Inloop en ontvangst met koffie en thee. We heten je van harte welkom!
19:30-20:15  Welkom en inleiding op het programma van de Masterclass.
20:15-20:30  Ruimte om vragen te stellen aan docenten en oud studenten.
20:30-20:45 Afsluiting

Wil je je direct inschrijven voor het programma? Dat kan! Vraag hier het inschrijfformulier aan.

• Deelname aan deze infoavond is kosteloos.

• Je kunt je aanmelden via onderstaand formulier

De inhoud van de groepen zijn gelijk. Alleen de weken (data) wisselen elkaar af.
    Interesse in deelname in de Masterclass?

Wil je je direct inschrijven? Vraag hier het inschrijfformulier aan.
Heb je een vraag? Stuur een bericht naar info@vrijehogeschool.nl

11 oktober

Start Masterclass Levenskunst 11 oktober