Terug naar alle evenementen

Meeloopdag TED Talks Dag 2

• Vrije Hogeschool 56 2e Dorpsstraat Zeist, UT, 3701 AB Netherlands (kaart)

ONTDEK DE IMPACT VAN EEN TEDTALK

Ervaren hoe het is om het Liberal Arts Tussenjaar programma te volgen. Dat doe je tijdens de meeloopdag TED Talks.

In het Tussenjaar spreek je tijdens jouw eigen TED Talksuit waar je voor staat. Het is een persoonlijk manifest. Welk idee is het waard verspreid te worden? Waar staat de student voor?

Je zit in je laatste studiejaar. Je wilt jezelf beter leren kennen! Want wat vind je leuk? Welke studie kies je of wil je misschien op reis? Je wilt de vragen onderzoeken, wie ben ik, wat wil ik en wat kan ik? Kom kijken of het programma iets voor jou is!

• In het Liberal Arts Tussenjaar ontwikkel je persoonlijk leiderschap en ontmoet je andere dwarslopers; jongeren die verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf en de wereld.

• Je wordt geïnspireerd door topdocenten, maakt vrienden voor het leven, gaat op reis, organiseert een festival en wordt gecoacht om tot een weloverwogen studiekeuze of vervolgstap te komen.

• Je leert jezelf kennen. Misschien is dat wel het allerbelangrijkste.

• Je wordt aangemoedigd om jezelf te ontdekken.

• De meeloopdag is jouw kans om te ervaren of het Liberal Arts Tussenjaar iets voor je is.

• Je leert onze docenten en coaches kennen, volgt een Lab (onderzoeksvak) en/of Atelier  en je kunt oud-studenten het hemd van het lijf vragen.

Meeloopdag 22 januari TED TALKS

WAT KUN JE VERWACHTEN
TIJDENS DE MEELOOPDAG?

• Je leert docenten en coaches kennen die je vertellen en je laten zien hoe het Liberal Arts Tussenjaar in elkaar zit.

• Je krijgt alles te horen over de Labs, Ateliers, Colleges, de Travel Experience en Coaching.

• Je bent bij de TED Talks van de studenten. Dit is het persoonlijk manifest wat ze presenteren en jij kan er bij zijn.

• Studenten gaan graag met je in gesprek, je kunt ze alle vragen stellen die je hebt.

• Je ervaart hoe het is om het Liberal Arts Tussenjaar programma te volgen.

• Deelname aan deze meeloopdag is gratis.

MELD JE AAN VIA ONDERSTAAND FORMULIER

22 januari