Terug naar alle evenementen

MEELOOPDAG

• Vrije Hogeschool 56 2e Dorpsstraat Zeist, UT, 3701 AB Netherlands (kaart)

EEN DAG TUSSEN DE STUDENTEN!

Je zit in je laatste studiejaar of je bent gestopt met je studie? Je weet niet wat je wilt gaan studeren? Je vindt heel veel dingen interessant en je kunt geen keuze maken? Wat wil ik eigenlijk?

Heb je je diploma op zak of ga je het komende studiejaar in een aantal vakken examen doen en zoek je daarnaast een inspirerende invulling van je jaar?

Wil je jezelf beter leren kennen? En de vragen onderzoeken wie ben ik, wat wil ik en wat kan ik? Kom dan onderzoeken of het programma iets voor jou is!

• In het Liberal Arts Tussenjaar ontwikkel je persoonlijk leiderschap en ontmoet je andere dwarslopers; jongeren die verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf en de wereld.

• Je wordt geïnspireerd door topdocenten, maakt vrienden voor het leven, gaat op reis, organiseert een festival en wordt gecoacht om tot een weloverwogen studiekeuze of vervolgstap te komen.

• Je leert jezelf kennen. Misschien is dat wel het allerbelangrijkste.

• Je wordt aangemoedigd om jezelf te ontdekken.

• De meeloopdag is jouw kans om te ervaren of het Liberal Arts Tussenjaar iets voor je is.

• Je leert onze docenten en coaches kennen, volgt een Lab (onderzoeksvak) en/of Atelier  en je kunt oud-studenten het hemd van het lijf vragen.

Meeloopdag 30 mei - See you there!

WAT KUN JE VERWACHTEN
TIJDENS DE MEELOOPDAG?

• Je leert docenten en coaches kennen die je vertellen en je laten zien hoe het Liberal Arts Tussenjaar in elkaar zit.

• Je krijgt alles te horen over de Labs, Ateliers, Colleges, de Travel Experience en Coaching.

• Studenten gaan graag met je in gesprek, je kunt ze alle vragen stellen die je hebt.

• Je ervaart hoe het is om het Liberal Arts Tussenjaar programma te volgen.

• Deelname aan deze meeloopdag is gratis.

Programma meeloopdag

• 09.00 - 09.30 Aankomst en ontvangst op de Vrije Hogeschool.

• 09:30 – 11.00 Je kiest het eerste ATELIER  waaraan je wil deelnemen Je maakt kennis met de jaarstudenten.

• 11.00 – 11.30 Theepauze (elkaar beter leren kennen)

• 11.30 – 13:00 Je kiest het tweede ATELIER waaraan je wil deelnemen.

• 13.00 – 14.00 Je luncht samen en krijgt een rondleiding door de school. (Wij zorgen voor de lunch!)

Je sluit de meeloopdag af samen met coördinator van het Liberal Arts Tussenjaar Etrona van der Heijden. Stel al je vragen!

MELD JE AAN VIA ONDERSTAAND FORMULIER

Informatieavond