Informatieavond

• Vrije Hogeschool 56 2e Dorpsstraat Zeist, UT, 3701 AB Netherlands (kaart)

We willen je ontmoeten!

Je vraagt je af.. wat ga ik doen na mijn eindexamens? Welke studie kies ik, wat wil ik eigenlijk?

Misschien vind je heel veel interessant en kun je daardoor geen (studie)keuze maken?

Meld je aan voor de Liberal Arts Tussenjaar informatieavond op donderdag 27 juni.

Wil je jezelf leren kennen? De vragen onderzoeken, wie ben ik, wat wil ik, wat kan ik? In het Liberal Arts Tussenjaar ontwikkel je persoonlijk leiderschap en ontmoet je andere dwarslopers: jongeren die verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf en de wereld.

• Je wordt geïnspireerd door topdocenten, maakt vrienden voor het leven, gaat op reis en wordt gecoacht om tot een weloverwogen studiekeuze te komen.

• Je ontwikkelt jezelf en hebt jezelf beter leren kennen in dit jaar. De open dag is jouw kans om te ervaren of het Liberal Arts Tussenjaar iets voor je is.

• Je leert onze docenten en coaches kennen, proeft de sfeer van onze villa, volgt een Lab (onderzoeksvak) en/of Atelier en kunt oud-studenten het hemd van het lijf vragen.

See you! Info avond 27 juni

wat kun je verwachten
tijdens de iNFORMATIEAVOND?

• Je leert docenten en coaches kennen die je vertellen en laten zien hoe het Liberal Arts Tussenjaar in elkaar zit.

• Je krijgt alles te horen over de Labs, Ateliers, Colleges, de Travel Experience, Coaching en het Dwarslopers Festival.

• Om er echt achter te komen wat een Lab of Atelier is, ga je zelf een Lab of Atelier ervaren.

• Oud-studenten gaan graag met je in gesprek, je kunt ze alle vragen stellen die je hebt.

• Je proeft de sfeer op de plek waar jouw Tussenjaar plaats vindt.

• Deelname aan deze informatieavond is gratis.

Meld je aan via onderstaand formulier

30 mei

MEELOOPDAG