Floris vertelt. Wie ben ik?

De speelgrond

Oud Tussenjaar student Yannick van den Ende studeert Creative Writing.
Voor zijn studie maakt hij een serie interviews van andere Tussenjaar studenten van de Vrije Hogeschool.
Deze keer een interview met Floris Steenbreker. Ze zaten beiden in hetzelfde Tussenjaar.

Floris Steenbreker studeert momenteel aan de Universiteit voor Humanistiek. In het jaar 2020-2021 heeft hij het Liberal Arts Tussenjaar gevolgd. Hij is zich aan het ontwikkelen tot coach met het doel anderen hun potentie te helpen laten verwezenlijken en authenticiteit te vinden. Dit verlangen is geboren uit zijn eigen zoektocht naar authenticiteit en identiteit. In dit interview vertelt Floris over zijn zoektocht, zijn worstelen en hoe het Liberal Arts Tussenjaar hem heeft geholpen tot zichzelf te komen.

Wat ontdekte Floris over zichzelf tijdens het Tussenjaar? Je ziet het in deze video.

Oud Student Floris Steenbreker vertelt over zijn Tussenjaar.

Voor ouders: 50 portretten van 50 jaar tussenjaar

Tussenjaar nemen? Waarom?