Met verwondering kijk ik soms naar wat andere mensen hebben bereikt in hun leven en dan voel ik mijzelf klein worden. Het gevoel dat mijn activiteiten er niet toe doen in deze maatschappij, de zorg voor mijn gezin, mijn omgeving, mijzelf. Gedachten die dan soms de boventoon voeren…

Maar niets is minder waar, daarvan ben ik nu wel overtuigd. En dat is ook mijn drijvende kracht, om door te gaan met mijn activiteiten, als vrouw, als mens, als bedrijf.

De passie die ik voel, ondanks de vele tegengeluiden van buiten en van binnen, geeft mij de kracht om steeds weer op te staan als ik ben uitgegleden.

We hebben allemaal onze weg te gaan op deze planeet. Wat we meemaken is niet voor niets, het vormt ons en het heeft ons iets te leren. Alle mogelijkheden die we zien met passie inzetten en manifesteren vraagt van ons dat we leren luisteren naar en vertrouwen op de wijsheid in ons.

Dat gaat niet vanzelf, dat vraagt om steeds weer bewust te kijken, te luisteren, te voelen… De balans zoeken en van daaruit leven.

Werkt als zelfstandig (sociaal) ondernemer aan een gezonde en eerlijke samenleving.

• scholen steunen en begeleiden bij de ontwikkeling van groene schoolpleinen

• coaching van (groot)ouders met jonge kinderen

• creatieve workshops

• evenementen in het kader van bewustwording