De vaardigheden en ervaringen die ik door mijn levenservaring en in mijn werk heb opgedaan wil ik graag inzetten in het mentor programma van de Vrije Hogeschool.

Zolang ik me kan herinneren ben ik nieuwsgierig naar wat mensen beweegt. Het is mijn passie en mijn werk om voor wezenlijke vragen van mensen en van organisaties diepgaand te luisteren naar alle betrokkenen. Om vervolgens de gevonden werkelijkheden en potenties naar elkaar te vertalen en af te stemmen. Om van daaruit ontwikkelprocessen te ontwerpen en te helpen realiseren.

De huidige tijd vraagt dringend om kleine en grote transformatie processen. Deze zijn altijd gebaseerd op het transformatie vermogen van individuen en gemeenschappen. Het ontdekken van innerlijke kwaliteiten en talenten is hierbij belangrijk. Ik luister graag naar de werkzame essentie van een ander. Om vervolgens te helpen met taal geven aan wat de ander beweegt waardoor hij zijn dagelijks leven kan afstemmen op eigen innerlijke talenten. Ik word oprecht blij als ik zo een ander kan helpen ‘her-enigen’ met zich zelf. En deze vanuit innerlijke bron en innerlijke urgentie creërend kan worden in het dagelijks leven.

• Studie Arbeids- en Organisatie psychologie

• Organisatie adviseur en transitie coach bij Kracht@Co

• Consulent bij Het Wil Konsult

• Bestuurslid van de Iona Stichting