Ik ben opgegroeid op het platteland van Friesland en moest vrij ver fietsen naar de middelbare school. Vooral aan dat fietsen in grote groepen heb ik goede herinneringen. In Groningen heb ik geneeskunde gestudeerd. Daar heb ik Jan leren kennen, hij is huisarts geworden en ik jeugdarts. We hebben 4 volwassen kinderen. Na een 2 jarige opleiding in Leusden met veel training in Socratische gespreksvoering ben ik coach geworden voor coassistenten en voor huisartsen in opleiding in Groningen. Na onze verhuizing naar de Achterhoek, ben ik in het UMCG blijven werken omdat ik dit met erg veel plezier doe.

Ik denk dat streven naar verheldering, verbinding en positiviteit belangrijke aspecten in mijn werk zijn.

• Geneeskunde (RUG)

• Voorheen: jeugdarts & begeleider van huisartsen in opleiding

• Huidig: Coach voor coassistenten en voor huisartsen in opleiding (UMCG)

• Veel training in Socratische gespreksvoering

Marianne Dubbeldam vrije hogeschool

Marianne dubbeldam

Het belangrijkste dat ik een student kan bieden is belangstelling, positiviteit en overzicht.

Marijke Faber

Joke Bloksma