Ik studeerde in 1987 af aan de Universiteit van Wageningen met als hoofdvakken bedrijfskunde en voorlichtingskunde. Ik houd van het maken van gezamenlijke tochten maar ook van alleen onderweg zijn; zowel in de natuur als opgevat als metafoor. Ik ben getrouwd en ben moeder van twee jonge mannen die de wereld in trekken.

Ik werkte na mijn studie in verschillende functies op de Vrije Hogeschool in Driebergen. Daar begeleidde ik studenten met biografische vragen en studiekeuzevragen en ondernam ik veel projecten. Na enige tijd zette ik ook scholingstrajecten op rondom de verbinding van werk, ideaal en persoonlijke ontwikkeling voor professionals. En daar vanuit kwamen organisaties met hun vragen op mijn pad. Ik ben bestuurslid van de Iona Stichting en van de Antroposofische Vereniging. Bewustzijn van je mens zijn in de wereld van vandaag en het onderzoeken wat die wereld nodig heeft vind ik elke dag weer enorm boeiend om samen met anderen aan te werken.

Universiteit van Wageningen.

Clarine Campagne Vrije Hogeschool