Na mijn studie economie aan de Erasmus Universiteit (EUR) ben ik lang werkzaam geweest in het bankwezen. De nadruk lag daarbij op Private Banking. Naast Private Banker ben ik ook beleggingsadviseur en vermogensbeheerder geweest. Vooral de begeleiding en de persoonlijke band met een diverse groep cliënten hebben mij altijd geboeid. Dit in combinatie met het reilen en zeilen op de financiële markten.

Recent heb ik de Masterclass Levenskunst aan de Vrije Hogeschool gevolgd. Dit was een waardevolle invulling van de nieuwe levensfase na mijn vertrek uit het bankwezen. Een van de inzichten die tijdens de Masterclass naar voren kwam, is dat ik in de toekomst betrokken wil zijn bij de groei van mensen. Daarom lever ik graag mijn bijdrage als lid van de Raad van Advies van de Vrije Hogeschool.

In mijn vrije tijd bezoek ik graag concerten en sport ik regelmatig, zoals hardlopen, schaatsen en golf.

Gymnasium beta, doctoraal Algemene Economie. Daarna vele vakopleingen, onder meer aan het INSEAD te Fontainebleau.

Rolf van Nieuwenhuyzen Vrije Hogeschool

Rolf van nieuwenhuyzen