‘Ik geniet van de studenten. Het fijne contact – dat maakt mijn werk bijzonder’

Ik werk sinds 2016 als medewerker bedrijfsbureau bij de Vrije Hogeschool.  Ik ben onder andere verantwoordelijk voor de financiële administratie en ik begeleid studenten en hun ouders bij het aanmeldingsproces.

Deze functie spreekt me enorm aan vanwege het daarbij behorende veelvuldige contact met de studenten. Het is een superleuke veelzijdige baan: ik ben het centrale aanspreekpunt voor de studenten, stuur het corvee aan, neem de telefoon aan en beantwoord email. De ochtend begint met koffie en thee zetten voor de studenten. Dat vind ik een prettige start van de dag. Ik geniet van de studenten, je ziet ze groeien en dat is mooi! Als je ziet hoe sommige binnen komen in september en hoe ze zich dan gedurende het jaar ontwikkelen, dat is zo waardevol! Ze zijn dan klaar om verder te gaan. Er ontstaat een persoonlijk contact, dat maakt mijn werk heel bijzonder.

Godelieve Ceelen Vrije Hogeschool

Godelieve ceelen