Patrick van wageningen

Ik geef trainingen en onderwijs op het gebied van Integraal Persoonlijk Leiderschap (IPL) en Humanistische Mystiek (HM). Mijn achtergrond is te vinden op de Universiteit voor Humanistiek (2013-2021 – BA., MA., MEd.) waar mijn voornaamste focus lag op spiritueel en mystiek humanisme, leiderschap en humanistisch vormingsonderwijs. Daarnaast heb ik vele trainingen gevolgd op het gebied van persoonlijk leiderschap, waarbij ik vooral veel leer en geleerd heb uit de integrale persoonlijk leiderschapstrajecten van de Omega Levensschool, die ik iedereen van harte kan aanbevelen.

In mijn werk neem ik mijn Rotterdamse wortels mee. Ik spiegel mensen in het concreet en tastbaar maken van wie ze zijn en de daad bij het woord leren voegen. Alles dat je bent kun je meenemen op het pad van bewuste ontwikkeling: van je gedachtes tot je gevoel, van je lijf tot spiritualiteit en van de manier hoe je een sociale situatie instapt tot de manier hoe je projecten aanpakt.

Middels mijn bedrijf Bronkracht (2020) probeer ik de mensheid een stap vooruit te helpen door een kritische en doordachte vorm van spiritualiteit en hogere menselijke ontwikkeling voor te leven en uit te dragen.

OPLEIDING & VAKGEBIEd

Vakgebied: Integraal Persoonlijk Leiderschap en Humanistische Mystiek.

Opleidingen:

• Bachelor en Master of Arts Humanistiek (Universiteit voor Humanistiek)

• Master Educatie Humanistisch Vormingsonderwijs (HVO)

• IPL trainingen Omega Levensschool (Opening, Fundament, Centaur).

Coach en docent liberal arts tussenjaar

Sanne Spil Decaan en Docent Biografiek

Sebastian Verstegen Coach en Coördinator HOT