Terug naar alle evenementen

Meeloopdag

• Cultuur en Congrescentrum Antropia Hoofdstraat 8 Zeist, UT, 3701 AB Netherlands (kaart)

Kom meelopen op het dwarslopers
festival

Beleef de Vrije Hogeschool op deze bijzondere meeloopdag tijdens het Dwarslopersfestival.

Ervaar o.a. de kunstproductie van het Liberal Arts Tussenjaar. Ga in gesprek met de jaar studenten en volg boeiende workshops.

Je zit in je laatste studiejaar. Je wilt jezelf beter leren kennen! Want wat vind je leuk? Welke studie kies je of wil je misschien op reis? Je wilt de vragen onderzoeken, wie ben ik, wat wil ik en wat kan ik? Kom kijken of het programma iets voor jou is!

• In het Liberal Arts Tussenjaar ontwikkel je persoonlijk leiderschap en ontmoet je andere dwarslopers; jongeren die verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf en de wereld.

• Je wordt geïnspireerd door topdocenten, maakt vrienden voor het leven, gaat op reis, organiseert een festival en wordt gecoacht om tot een weloverwogen studiekeuze of vervolgstap te komen.

• Je leert jezelf kennen. Misschien is dat wel het allerbelangrijkste.

• Je wordt aangemoedigd om jezelf te ontdekken.

• De meeloopdag is jouw kans om te ervaren of het Liberal Arts Tussenjaar iets voor je is.

• Je leert onze docenten en coaches kennen, volgt een Lab (onderzoeksvak) en je kunt oud-studenten het hemd van het lijf vragen.

Meeloopdag13 april

WAT KUN JE VERWACHTEN
TIJDENS DE MEELOOPDAG?

• Deze meeloopdag is bijzonder, want het is op het Dwarslopersfestival!

• Je ziet de kunstproductie Generation Symbioceen gemaakt door de studenten uit het Liberal Arts Tussenjaar.

• Je ontmoet de docenten en kan verschillende workshops volgen.

• Studenten gaan graag met je in gesprek, je kunt ze alle vragen stellen die je hebt.

• Je ervaart hoe het Dwarslopersfestival is.

• Deelname aan de meeloopdag is gratis.

MELD JE AAN VIA ONDERSTAAND FORMULIER

4 april